کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی میآید؛
به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد.
دیدگاه های کاربران
13نظر
Deragonboy
خیلی ساده بود میتونست بهتر باشه
0
0
12 روز قبل
پاسخ
KSRI
واقعا لذت بخش بود
0
0
25 روز قبل
پاسخ
Amijhuh
نسبت به اسمش حس کردم خیلی حوصله سربره و چند بار ردش کردم و نگا نکردم ولی واقعا از هر 12 قسمت خیلی لذت بردم هم گرافیک خیلی خوبی داره هم داستانش جذابه و میشه گفت تقریبا کلیشه ای نیست حتما ببینید
0
0
1 ماه قبل
پاسخ
La3T_ITACHI
انیمه عالیی بود.
قیافه شاه شیاطین شبیه شردر ۲۰۰۳ بود😂 خیلی خفن بود
0
2
1 ماه قبل
پاسخ
farham5
منتظر فصل 2 هستم
0
1
2 ماه قبل
پاسخ
[soree]
من که ازش خوشم آمد
0
3
2 ماه قبل
پاسخ
Ali007
باحال بود
0
1
3 ماه قبل
پاسخ
Amirzoop
جالبه دوستان نگاه کنید
0
1
6 ماه قبل
پاسخ
Hami
اصلا نمیشه تو سایت ثبت نام کرد
1
2
1 سال قبل
پاسخ
Kataki Sense
در پاسخ به
Hami
چرا نمیشه مشکل چیه؟
1
0
1 سال قبل
پاسخ
Hami
در پاسخ به
Kataki Sense
میرم که ثبت نام کنم میگه قبلا ثبت نام کردین به بخش حساب میرم میگه شما حسابی ندارین
1
1
1 سال قبل
پاسخ
Kataki Sense
در پاسخ به
Hami
جالب شد پیام بده پشتیبانی تلگرام
1
1
1 سال قبل
پاسخ
Rezafalamarzi
انیمه بسیار عالی واموزنده بود دوسش داشتم خیلی عالی بود
خیلی ساده بود میتونست بهتر باشه
واقعا لذت بخش بود
نسبت به اسمش حس کردم خیلی حوصله سربره و چند بار ردش کردم و نگا نکردم ولی واقعا از هر 12 قسمت خیلی لذت بردم هم گرافیک خیلی خوبی داره هم داستانش جذابه و میشه گفت تقریبا کلیشه ای نیست حتما ببینید
انیمه عالیی بود.
قیافه شاه شیاطین شبیه شردر ۲۰۰۳ بود😂 خیلی خفن بود
منتظر فصل 2 هستم
من که ازش خوشم آمد
باحال بود
جالبه دوستان نگاه کنید
اصلا نمیشه تو سایت ثبت نام کرد
چرا نمیشه مشکل چیه؟
میرم که ثبت نام کنم میگه قبلا ثبت نام کردین به بخش حساب میرم میگه شما حسابی ندارین
جالب شد پیام بده پشتیبانی تلگرام
انیمه بسیار عالی واموزنده بود دوسش داشتم خیلی عالی بود