دانلود انیمه اوه موجیکا تاس انداخته شده با زیرنویس فارسی چسبیده
خلاصه داستان
روزی که زندگی مرفه «ساکیکو توگاوا» فروپاشید، او با درد و رنج، عهدش را با گروه موسیقی «CRYCHIC» شکست و آن را ترک کرد؛ اقدامی که قلبش را به دو نیم تقسیم کرد. در روزهای تیرهای که به شبهایی بیانتها تبدیل میشوند، ساکیکو بهسختی تلاش میکند تا زندگیاش را اداره کند، اما زمانی که یک خاطره ارزشمند و عزیزش آلوده میشود، او تا مرز فروپاشی پیش میرود. ساکیکو با انگیزهای آمیخته از ناامیدی و تمایل به بازپسگیری آنچه از دست داده، گروه موسیقی سمفونیک متال نقابداری به نام «اوه موجیکا» تشکیل میدهد. اعضای این گروه نه با اهداف مشترک، بلکه با ریسمان شکنندهی آرزوهای متفاوتشان به یکدیگر پیوند خوردهاند. آنها با یکدیگر نمایشی گوتیک و تأثیرگذار از اندوه و تولدی دوباره خلق میکنند که مخاطبان را مسحور خود میکند. اما زمانی که ایدهآلهای این دختران با یکدیگر برخورد میکند، زخمهای گذشته سر باز کرده و نقاب شکنندهای که ساختهاند در معرض فروپاشی قرار میگیرد؛ فروپاشیای که ممکن است ساکیکو را کاملاً از هم بپاشاند.
توضیحات تکمیلی
دانلود انیمه اوه موجیکا تاس انداخته شده با زیرنویس فارسی چسبیده
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی میآید؛
به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد.
دیدگاه های کاربران
4نظر
NemesisNadi
تو ژانر درام و هنرهای نمایشی از بهترینایی بود که دیدم
0
0
1 ماه قبل
پاسخ
Persian_warrior
یه دو دقیقه فرونپاش ببینیم چی شد اصن
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
yazdan-sama
جز عجیب ترین انیمه های بود که دیدم هرچی میرفت جلو تر احساس میکردم از فصل دوم دارم میبینم 🤔
انیمیشنش خیلی خوب روی حرکات رفتار صورت بدن خیلی کار کرده بودن، انیمیشنش انمیشن کلاسیک انیمه ها نیست، داستانش خوب نبود یعنی میخواستن خوب باشه ولی هیچ جوره نتونستن ولی بد هم نبود، انیمه هرچی جلو میرفت داستان واضح تر می شد. تمام چیزی که از دیدن این انیمه میتونم بگم همین ها بود به احتمال 86% درصد خوشتون نیاد.
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
La3T_ITACHI
انیمه خوبی نیست.
نه کیفیت داره، نه داستان خوب. اصلا پیشنهاد نمیکنم
تو ژانر درام و هنرهای نمایشی از بهترینایی بود که دیدم
یه دو دقیقه فرونپاش ببینیم چی شد اصن
جز عجیب ترین انیمه های بود که دیدم هرچی میرفت جلو تر احساس میکردم از فصل دوم دارم میبینم 🤔
انیمیشنش خیلی خوب روی حرکات رفتار صورت بدن خیلی کار کرده بودن، انیمیشنش انمیشن کلاسیک انیمه ها نیست، داستانش خوب نبود یعنی میخواستن خوب باشه ولی هیچ جوره نتونستن ولی بد هم نبود، انیمه هرچی جلو میرفت داستان واضح تر می شد. تمام چیزی که از دیدن این انیمه میتونم بگم همین ها بود به احتمال 86% درصد خوشتون نیاد.
انیمه خوبی نیست.
نه کیفیت داره، نه داستان خوب. اصلا پیشنهاد نمیکنم