مدت زمانثبت نشده
سال انتشار
کشور
زبان
وضعیت دوبله ندارد
6.3
41124
10
دانلود انیمه قویترین ملکه غول آخر که از آدم بده تبدیل به ناجی میشه با زیرنویس فارسی چسبیده
فصل 2

دانلود انیمه قویترین ملکه غول آخر که از آدم بده تبدیل به ناجی میشه با زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان
دختری به مثابه شرارت یک بازی فانتزی که زمانی انجام می‌داد دوباره متولد می‌شود و اکنون با انجام اعمال قهرمانانه می‌خواهد از عذاب خود جلوگیری کند.
توضیحات تکمیلی

دانلود انیمه قویترین ملکه غول آخر که از آدم بده تبدیل به ناجی میشه با زیرنویس فارسی چسبیده

Higeki no Genkyou to Naru Saikyou Gedou Last Boss Joou wa Tami no Tame ni Tsukushimasu

Lastame

پخش آنلاین
دیدم
می‌خوام ببینم
بعدا می‌بینم
📌 مشاهده در لیست من
اطلاع از به‌روزرسانی
  • باکس دانلود
  • لیست کاربران
  • بازیگران و امتیازات
پیشنهاد میکنیم تماشا کنید
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی می‌آید؛ به محض انتشار، در سایت قرار می‌گیرد.

دیدگاه های کاربران

70 نظر
انصراف
  • Alaa

    نهههه چرا تموم شددددددددد
    کسی خبر نداره ک فصل سه داره یا نههه

    0
    2 روز قبل
    پاسخ
  • AmirAsdfg

    فصل1قشنگ بود ولی فصل2زیاد جالب نبود تو قسمت12آخرش که داشت تازه جالب میشد و یک صحنه اکشن هم می تونستیم ببینیم انیمه فصل2تمام شد الان معلوم نیست باید چقدر منتظر فصل3بمونیم

    0
    2 روز قبل
    پاسخ
  • SAMURAEI_GOD

    وای قسمت ۱۰ فصل ۲ فقط اخرش ادامش چرت xd هرکی ممکنه یه نظری داشته باشه بنظر من چرت بود

    1
    15 روز قبل
    پاسخ
  • عیسی

    من حساب کاربری زدم منو انداخت بیرون میگه رمز عبورتم اشتباه خرید اشتراک خریدم

    0
    29 روز قبل
    پاسخ
    • Sani
      در پاسخ به عیسی

      سلام تیکت بزنید

      0
      28 روز قبل
      پاسخ
  • Valentino

    حقیقت تا فصل ۲ و قسمت ۷ دیدم ب نظرم ادامش خیلی داره مسخره پیش میره و خب ی جورایی خیلی انیمش شیرین انقد شیرین ک دیگه چندش آور میشه خب بخوام بگم ب نظرم فصل اولش فقط ارزش دیدن داره

    6
    1 ماه قبل
    پاسخ
  • Samsami

    هر وقت صداش میزنن حس میکنم قراره تصادف شه

    0
    1 ماه قبل
    پاسخ
  • And

    چه جایی تموم شد قسمت ۷ 😂😂😂😂

    0
    1 ماه قبل
    پاسخ
  • abolfazl_o

    قسمت هفت: یارو یا کلا خنگه یا خودشو خنگ نشون میده مگه هرچی غذا دیدی توی اشپزخونه باید کوفت کنی؟ همون بهتر پراید ساما بعت گفت ازت متنفره XD

    0
    1 ماه قبل
    پاسخ
    نمایش دیدگاه حاوی اسپویل
  • Rosa741380

    خیلی باحال و خنده دارخ ببینید عاشقش میشی لازم میگم ببینیدددددددددودد

    1
    1 ماه قبل
    پاسخ
  • 개구리

    چرا قسمت اول اینجوریه کلا تاریکه

    1
    1 ماه قبل
    پاسخ
    • Kataki Sense
      در پاسخ به 개구리

      سلام در موبایل با برنامه mx player یا vlc پخش کنید در دسکتاپ با برنامه pot player یا vlc

      0
      1 ماه قبل
      پاسخ
      • 개구리
        در پاسخ به Kataki Sense

        ممنون

        0
        1 ماه قبل
        پاسخ
نمایش بیشتر