
Higeki no Genkyou to Naru Saikyou Gedou Last Boss Joou wa Tami no Tame ni Tsukushimasu
Lastame
برای دانلود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
برای دانلود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
برای دانلود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
برای دانلود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
برای دانلود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
برای دانلود باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
نهههه چرا تموم شددددددددد
کسی خبر نداره ک فصل سه داره یا نههه
فصل1قشنگ بود ولی فصل2زیاد جالب نبود تو قسمت12آخرش که داشت تازه جالب میشد و یک صحنه اکشن هم می تونستیم ببینیم انیمه فصل2تمام شد الان معلوم نیست باید چقدر منتظر فصل3بمونیم
وای قسمت ۱۰ فصل ۲ فقط اخرش ادامش چرت xd هرکی ممکنه یه نظری داشته باشه بنظر من چرت بود
من حساب کاربری زدم منو انداخت بیرون میگه رمز عبورتم اشتباه خرید اشتراک خریدم
سلام تیکت بزنید
حقیقت تا فصل ۲ و قسمت ۷ دیدم ب نظرم ادامش خیلی داره مسخره پیش میره و خب ی جورایی خیلی انیمش شیرین انقد شیرین ک دیگه چندش آور میشه خب بخوام بگم ب نظرم فصل اولش فقط ارزش دیدن داره
هر وقت صداش میزنن حس میکنم قراره تصادف شه
چه جایی تموم شد قسمت ۷ 😂😂😂😂
قسمت هفت: یارو یا کلا خنگه یا خودشو خنگ نشون میده مگه هرچی غذا دیدی توی اشپزخونه باید کوفت کنی؟ همون بهتر پراید ساما بعت گفت ازت متنفره XD
خیلی باحال و خنده دارخ ببینید عاشقش میشی لازم میگم ببینیدددددددددودد
چرا قسمت اول اینجوریه کلا تاریکه
سلام در موبایل با برنامه mx player یا vlc پخش کنید در دسکتاپ با برنامه pot player یا vlc
ممنون