در بهترین زندگی مجردی خود، عاشقانه آخرین چیزی است که آنزو در ذهن دارد، تا اینکه یک جادوگر کوچک خواستگاری ناگهان زندگی او را به یک رام کام کلیشه ای تبدیل می کند.
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی میآید؛
به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد.
دیدگاه های کاربران
10نظر
Ema
تا قبل این واقعا برام سوال بود که چه طوری مردم میتونن یه انیمه رو چند بار ببینن الان اگه ۱۰ بارم ببینمش بازم میتونم ببینمش… عاشق انزو ام لامصب خیلی خوبه
0
1
1 ماه قبل
پاسخ
Hikawa
تریلر فصل دومش اومده
0
2
1 ماه قبل
پاسخ
La3T_ITACHI
😂😂😂انیمهی خیلی سمیه، مخصوصا تیتراژ های پایانی قسمت اول که اون کوچولو میگه:بهتون تبریک میگم شما هم توی تلهی من افتادید شرط میبندم تیتراژو قرار نیست ببندید.😂
بعد یه سری چرتوپرت میگه بعد آخرش میگه تا من بتونم حقوقمو بگیرم🤣🤣🤣🤣 عالبیه واقعا برای کمدی
0
4
2 ماه قبل
پاسخ
benyaminbagheriyan
واقعا طنزش بینظیر بود😂
رمانتیکش هم کلیشه ای نبود 💖
0
7
2 ماه قبل
پاسخ
abbassi.sarina@gmail.com
چرا قسمت ۶ به بعد انگلیسیه؟
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
Kataki Sense
در پاسخ به
abbassi.sarina@gmail.com
سلام در موبایل با برنامه mx player یا vlc پخش کنید در دسکتاپ با برنامه pot player یا vlc
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
Golmagoli
اگه این سیب زمینی جادوییه نبود خیلی خوب بود😂
3
0
3 ماه قبل
پاسخ
nik
عالیه واقعا.کمدی خیلی خوبی داره.پیشنهاد می کنم اگه به این ژانر علاقمند هستید ببینیدش حیفه
تا قبل این واقعا برام سوال بود که چه طوری مردم میتونن یه انیمه رو چند بار ببینن الان اگه ۱۰ بارم ببینمش بازم میتونم ببینمش… عاشق انزو ام لامصب خیلی خوبه
تریلر فصل دومش اومده
😂😂😂انیمهی خیلی سمیه، مخصوصا تیتراژ های پایانی قسمت اول که اون کوچولو میگه:بهتون تبریک میگم شما هم توی تلهی من افتادید شرط میبندم تیتراژو قرار نیست ببندید.😂
بعد یه سری چرتوپرت میگه بعد آخرش میگه تا من بتونم حقوقمو بگیرم🤣🤣🤣🤣 عالبیه واقعا برای کمدی
واقعا طنزش بینظیر بود😂
رمانتیکش هم کلیشه ای نبود 💖
چرا قسمت ۶ به بعد انگلیسیه؟
سلام در موبایل با برنامه mx player یا vlc پخش کنید در دسکتاپ با برنامه pot player یا vlc
اگه این سیب زمینی جادوییه نبود خیلی خوب بود😂
عالیه واقعا.کمدی خیلی خوبی داره.پیشنهاد می کنم اگه به این ژانر علاقمند هستید ببینیدش حیفه
فقط همین 5 قسمت یا ادامه داره
تکمیل شد