مدت زمانثبت نشده
سال انتشار
کشور
زبان
وضعیت دوبله ندارد
رده سنی 13
53804
4
دانلود انیمه تریگان 2026 با زیرنویس فارسی چسبیده
فصل 2

دانلود انیمه تریگان 2026 با زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان
ادامه انیمه تریگان 1998
توضیحات تکمیلی

دانلود انیمه تریگان 2026 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود انیمه Trigun stampede با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود انیمه Trigun Stargaze با زیرنویس فارسی چسبیده

ادامه انیمه تریگان 1998 اینجا کلیک کنید فصل اول رو ببینید 

پخش آنلاین
دیدم
می‌خوام ببینم
بعدا می‌بینم
📌 مشاهده در لیست من
اطلاع از به‌روزرسانی
  • باکس دانلود
پیشنهاد میکنیم تماشا کنید
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی می‌آید؛ به محض انتشار، در سایت قرار می‌گیرد.

دیدگاه های کاربران

24 نظر
انصراف
  • Z.r

    من هم قدیمیشو دیدم هم این جدیده رو هردو کار به نظر جذاب بود و این جدیده خیلی شبیه به فضای گیمه،هم گرافیکش هم موسیقی هم زوایای حرکت ها و خب برای نسل جدید و گیمرها ممکنه جذاب تر باشه این موضوع صرفا سلیقه ایه

    0
    18 روز قبل
    پاسخ
  • Alfa3p

    سلام کیفیت های پایین تر هم بزارین بعد نوشتین که نیم بها دانلود میشه ولی من که اشتراک هم خریدم ولی نیم بها دانلود نمیشه

    0
    1 ماه قبل
    پاسخ
  • RealAkaza

    آقا چرا میگین اینقدر بد بود ؟ من از آرتش خوشم میاد

    0
    1 ماه قبل
    پاسخ
  • سید

    واقعا فصل 2 توهین به شعور مخاطب بود.
    همین و بس

    2
    1 ماه قبل
    پاسخ
    • Hodaaa.111
      در پاسخ به سید

      یعنی انقدر بد بودش

      1
      1 ماه قبل
      پاسخ
  • Pouria4466

    اشخاصی که نسخه قدیمی این انیمه رو دیده ان میفهمن که نسخه قدیمی ارزش بیشتری از این یکی داره

    3
    2 ماه قبل
    پاسخ
    • Hodaaa.111
      در پاسخ به Pouria4466

      نسخه قدیمیش هنوزم هست؟ از کجا میشه دیدش

      0
      1 ماه قبل
      پاسخ
      • Kataki Sense
        در پاسخ به Hodaaa.111

        اره هست

        0
        2 روز قبل
        پاسخ
  • Am_karen0

    قدیمیشو ترجیح میدم بهتر الانشم خوب اما خیلی دیگه چرت شد واقعن انیمه های قدیمی هستن و ازش یه نسخه جدید میزنن بعضیاشون چرت میشین اما انیمه خوبی بود

    4
    2 ماه قبل
    پاسخ
  • Ayda

    گرافیکش فاجعه س ارزش دیدن نداره به جاش نسخه ی قدیمی این انیمه رو ببینید

    11
    2 ماه قبل
    پاسخ
    • Mehrasakm
      در پاسخ به Ayda

      دوست عزیز این سبک cgi استودیو اورنجه، چون شبیه انیمه های دیگه نیس قرار نیس بهش بگین افتضاح!

      0
      2 ماه قبل
      پاسخ
  • dawnmist

    پایانش خوب نبود مسخره بود به نظرم. اگر قرار بود با یه پیانو و آواز پلنت ها همه چی اوکی بشه خب از اول میکردن این کارو.

    3
    2 ماه قبل
    پاسخ
    نمایش دیدگاه حاوی اسپویل
  • Chosan

    Spy x

    0
    2 ماه قبل
    پاسخ
  • Rey

    میشه آپدیت کنین و قسمت ۹ رو بذارین؟

    0
    3 ماه قبل
    پاسخ
نمایش بیشتر