دانلود انیمه کایا چان ترسناک نیست با زیرنویس فارسی چسبیده
خلاصه داستان
کایا-چان در مهدکودک به خاطر دردسرسازیاش بدنام است. اما خانم چی، که وظیفه مراقبت از او را بر عهده دارد، خیلی زود تواناییهای پنهان کایا را کشف میکند. برای یک ماجراجویی ترسناک-اکشن نهایی در مهدکودک آماده شوید.
توضیحات تکمیلی
دانلود انیمه کایا چان ترسناک نیست با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Kaya-chan Isn’t Scary با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Kaya-chan wa Kowakunai با زیرنویس فارسی چسبیده
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی میآید؛
به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد.
دیدگاه های کاربران
20نظر
Zero01
این انیمه رو که دیدم یاد انیمهی dark gathering افتادم به نظرم شبیه اومدن اگه از این خوشتون اومد میتونید اونم ببینید باحاله
و اینکه در کل انیمه خوبی بود
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
Floryn
در پاسخ به
Zero01
اتفاقا من اونو دیدم داشتم دنبال یه انیمه مثلش میگشتم اینو اتفاقی دیدم ، خیلی قشنگ بود من دوستش داشتم
0
0
24 روز قبل
پاسخ
MEL
خیلی قشنگ بود ؛ و بنظرم بازخورد مثبتش بخاطر معمایی بودن قسمتای اخر بود.
0
1
2 ماه قبل
پاسخ
aydaeeozwiz
منک خیلی دوسش داشتم ، یاد another افتاد ، انیمه ای این مدلی بهم پیشنهاد کنید لطفا
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
Ghazal
دوستش داشتم ۸ از ۱۰ یا ۸ونیم نمیدونم چرا میگید کیوت بود من که ترسیدم ولی دوست دارم فصل دو داشته باشه ببینیم داداشش چی میشه و سرگرم کننده بود یکخورده وسطش خسته کننده میشه ولی فصلای پایانی هیجانش برمیگرده
1
0
2 ماه قبل
پاسخ
Tina
سلام و وقت بخیر
قسمت آخر که بیاد رایگان نیست،درسته؟
0
1
3 ماه قبل
پاسخ
Kataki Sense
در پاسخ به
Tina
درسته
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
Ayda
شخصیت اصلی فقط پنج سالشه و اعتماد به سقف داره و داستان خسته کننده ای داره و اصلا ترسناک نیست
10
0
3 ماه قبل
پاسخ
Ghazal
در پاسخ به
Ayda
سخت نگیر این فقط انیمس دنیای واقعی نیست دختره هم در واقع شبحه پس میتونخ اعتماد به نفس داشته باشه
0
0
2 ماه قبل
پاسخ
F.X.A
ببین راحتت کنم ، بدون اسپویل میگم هم ترسناکه هم کیوت از طرفی میتونه به سلایق های مختلف بخوره نه خیلی تخلیه نه یه تنه واقعی ، حتی یجورایی هم واقعا شبیه دنیای خودمونم و از ما بهترون هست ، چیزی هم واسه یاد دادن داره مث قضاوت
0
2
3 ماه قبل
پاسخ
Draco_real
شاهکاره به تمام معنا هم از نظر داستانی و شحصیت
0
0
3 ماه قبل
پاسخ
Hino
واقعا دمتون گرم فکرشم نمیکردم که تو اینترنت ملی بتونم انیمه های هفت گیم رو ببینم واقعا از تو ن ممنونم 😍😍😍 و واقعا برلی انیمه روز چهارشنبه لحظه شما ری میکنم صمیمانه از شما و گروه تون ممنونم 🌹🌹🌹🌹
0
0
3 ماه قبل
پاسخ
نمایش دیدگاه حاوی اسپویل
Sani
در پاسخ به
Hino
فدای شما
0
0
3 ماه قبل
پاسخ
mes79
نه به عکسش نه به خلاصه داستانش میخوره ولی عالیه میشه گفت به اکثریت سلیقه ها میخوره .
آهنگ اندینگشم خیلی خوبه
این انیمه رو که دیدم یاد انیمهی dark gathering افتادم به نظرم شبیه اومدن اگه از این خوشتون اومد میتونید اونم ببینید باحاله
و اینکه در کل انیمه خوبی بود
اتفاقا من اونو دیدم داشتم دنبال یه انیمه مثلش میگشتم اینو اتفاقی دیدم ، خیلی قشنگ بود من دوستش داشتم
خیلی قشنگ بود ؛ و بنظرم بازخورد مثبتش بخاطر معمایی بودن قسمتای اخر بود.
منک خیلی دوسش داشتم ، یاد another افتاد ، انیمه ای این مدلی بهم پیشنهاد کنید لطفا
دوستش داشتم ۸ از ۱۰ یا ۸ونیم نمیدونم چرا میگید کیوت بود من که ترسیدم ولی دوست دارم فصل دو داشته باشه ببینیم داداشش چی میشه و سرگرم کننده بود یکخورده وسطش خسته کننده میشه ولی فصلای پایانی هیجانش برمیگرده
سلام و وقت بخیر
قسمت آخر که بیاد رایگان نیست،درسته؟
درسته
شخصیت اصلی فقط پنج سالشه و اعتماد به سقف داره و داستان خسته کننده ای داره و اصلا ترسناک نیست
سخت نگیر این فقط انیمس دنیای واقعی نیست دختره هم در واقع شبحه پس میتونخ اعتماد به نفس داشته باشه
ببین راحتت کنم ، بدون اسپویل میگم هم ترسناکه هم کیوت از طرفی میتونه به سلایق های مختلف بخوره نه خیلی تخلیه نه یه تنه واقعی ، حتی یجورایی هم واقعا شبیه دنیای خودمونم و از ما بهترون هست ، چیزی هم واسه یاد دادن داره مث قضاوت
شاهکاره به تمام معنا هم از نظر داستانی و شحصیت
واقعا دمتون گرم فکرشم نمیکردم که تو اینترنت ملی بتونم انیمه های هفت گیم رو ببینم واقعا از تو ن ممنونم 😍😍😍 و واقعا برلی انیمه روز چهارشنبه لحظه شما ری میکنم صمیمانه از شما و گروه تون ممنونم 🌹🌹🌹🌹
فدای شما
نه به عکسش نه به خلاصه داستانش میخوره ولی عالیه میشه گفت به اکثریت سلیقه ها میخوره .
آهنگ اندینگشم خیلی خوبه
موزیک تیتراژم عالیه