دانلود انیمه حتی کپی هم میتونه عاشق شه با زیرنویس فارسی چسبیده
خلاصه داستان
داستان درباره ناو (Nao) است که یک «ریپلیکا» (کپی/دوپلگانگر) از دختر دبیرستانی به نام سونا آikawa (Sunao Aikawa) محسوب میشود. سونا از کودکی توانایی احضار یک نسخه کاملاً مشابه از خودش را دارد که وقتی بیمار است، امتحان دارد، یا نمیخواهد به مدرسه برود، ناو جای او را میگیرد. ناو فقط برای این کارها به وجود آمده و قرار نیست زندگی مستقل داشته باشد.
اما همه چیز تغییر میکند وقتی ناو در مدرسه عاشق پسری به نام شویا سانادا (Shuya Sanada) میشود. او برای اینکه سانادا بفهمد «این منم، نه اصلی»، موهایش را بالا میبندد و با او قرارهای مخفیانه میگذارد، مدرسه را فرار میکند و هر روز قول دیدار دوباره میدهد.
داستان درباره این است که یک کپی با همه چیز «قرضگرفته و خالی» چطور قلب خودش را پیدا میکند، درباره هویت، وجود، عشق واقعی و مرز بین اصلی و کپی. ترکیبی از رمانتیک احساسی با تمهای دراماتیک و روانشناختی.
توضیحات تکمیلی
دانلود انیمه حتی کپی هم میتونه عاشق شه با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Replica datte, Koi wo Suru با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود انیمه Even a Replica Can Fall in Love با زیرنویس فارسی چسبیده
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی میآید؛
به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد.
دیدگاه های کاربران
21نظر
Xd_REAL
صحنه آخرش عجیب بود این قسمت
0
1
1 ماه قبل
پاسخ
Xd
چی شد ۵ گزارشتید بعد پاکیدید
0
3
1 ماه قبل
پاسخ
Kataki Sense
در پاسخ به
Xd
مشکل داشت حل شد
0
2
1 ماه قبل
پاسخ
LeGo
دوستان این انیمه ارزش دیدن داره ولی فعککک نکنم پایانش خوب باشه
1
8
1 ماه قبل
پاسخ
farnoud
وای حاجی پشمام پسره خیلی عوضی ها!! ولی من یه تئوری دارم اونم اینه که احتمالا اگر نسخه فیک یعنی همون رپلیکا بمیره دیگه بر نمی گرده ! اگر این تئوری واقعی باشه خیلی بد میشه
1
2
1 ماه قبل
پاسخ
نمایش دیدگاه حاوی اسپویل
paradox_bmw17
عجب کینه ای بود طرف
صبر ندارم واسه قسمت بعد
0
4
1 ماه قبل
پاسخ
نمایش دیدگاه حاوی اسپویل
helataaa
بنظرتون پایان خوبی قراره داشته باشه؟
0
2
1 ماه قبل
پاسخ
MatinMirzaei
بنظرتون ارزش دیدن داره؟؟
2
19
2 ماه قبل
پاسخ
Vayu
نمیدونم چرا ولی حس خوبی بهم نمیده
8
14
2 ماه قبل
پاسخ
Agwgdhdhsq
اون دختر کپی بیشتر از خوده اون دختر اصلی لیاقت داره
2
24
2 ماه قبل
پاسخ
dead2014
انمیه قشنگیه ولی نمیدونم چرا حس میکنم پایان بدی داره:(
2
26
2 ماه قبل
پاسخ
amirto2012
در پاسخ به
dead2014
هر وقت درام عاشقانه دیدی فرار کن. دهنت سرویس میشه 🙁
صحنه آخرش عجیب بود این قسمت
چی شد ۵ گزارشتید بعد پاکیدید
مشکل داشت حل شد
دوستان این انیمه ارزش دیدن داره ولی فعککک نکنم پایانش خوب باشه
وای حاجی پشمام پسره خیلی عوضی ها!! ولی من یه تئوری دارم اونم اینه که احتمالا اگر نسخه فیک یعنی همون رپلیکا بمیره دیگه بر نمی گرده ! اگر این تئوری واقعی باشه خیلی بد میشه
عجب کینه ای بود طرف
صبر ندارم واسه قسمت بعد
بنظرتون پایان خوبی قراره داشته باشه؟
بنظرتون ارزش دیدن داره؟؟
نمیدونم چرا ولی حس خوبی بهم نمیده
اون دختر کپی بیشتر از خوده اون دختر اصلی لیاقت داره
انمیه قشنگیه ولی نمیدونم چرا حس میکنم پایان بدی داره:(
هر وقت درام عاشقانه دیدی فرار کن. دهنت سرویس میشه 🙁
همه وقت که نه