مدت زمان۲۳ دقیقه
سال انتشار
کشور
زبان
وضعیت دوبله ندارد
رده سنی 14
7.7
40654
25
دانلود انیمه نمایندگان چهارفصل رقص بهار با زیرنویس فارسی چسبیده
قسمت 13

دانلود انیمه نمایندگان چهارفصل رقص بهار با زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه داستان
روزی زمستان تنها فصل جهان بود، اما از تنهایی رنج می‌برد، پس بهار را آفرید. سپس با گذر زمان، تابستان و پاییز نیز به وجود آمدند تا چرخه طبیعت کامل شود.نمایندگان چهار فصل مسئول حفظ این چرخه هستند. هیناگیکو، نماینده بهار، ده سال پیش ناپدید شد و بهار را با خود برد. اکنون او بازگشته تا تعادل را به جهان برگرداند و عشق خود را به زمستان برساند.
توضیحات تکمیلی

دانلود انیمه نمایندگان چهارفصل رقص بهار با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود انیمه Shunkashuutou Daikousha: Haru no Mai با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود انیمه Agents of the Four Seasons: Dance of Spring با زیرنویس فارسی چسبیده

پخش آنلاین
روز پخش: شنبه
امروز پخش می‌شود!
دیدم
می‌خوام ببینم
بعدا می‌بینم
📌 مشاهده در لیست من
اطلاع از به‌روزرسانی
  • باکس دانلود
  • لیست کاربران
پیشنهاد میکنیم تماشا کنید
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی می‌آید؛ به محض انتشار، در سایت قرار می‌گیرد.

دیدگاه های کاربران

134 نظر
انصراف
  • Loli1390

    نه فقط میخوام بدونم🗿
    کارگردان
    د اخه تو خودت خجالت نمیکشی؟ 🗿🗿🗿🗿
    ۱۳ قسمته مارو علاف کردی هنوزم نمیخوای هیناگیکو و روسی همو ببینن؟ جدی خجالت نمیکشی؟ 🤦🏻‍♀️🗿🗿🗿

    0
    4 روز قبل
    پاسخ
    • ZAHRA
      در پاسخ به Loli1390

      خیلی باحالی

      0
      28 دقیقه قبل
      پاسخ
  • Mizumii

    حس میکنم تنها فردی هستم که از این سرعت کم انیمه خوشش میاد. به نظرم رومنس آروم و واقعا جذابیه و هر قسمت بیشتر دلم میخواد بدونم چی میشه و بیشتر از همچیز این انیمه،عاشق صدا پردازیش شدم.نمیدونم چرا اینقدر کم ازش حرف میزنن ولی صدا پردازی شخصیت ها عملا بی نقصه.بشدت درد و احساسات خوب انتقال میدن و عاشق این ویژگی انیمه شدم که صدای کارکتر ها احساسات خالص داره و واقعا لرزه به جونم میندازه

    3
    4 روز قبل
    پاسخ
  • Narges.P

    قسمت ۱۳ خیلی عالی بود ، امیدوارم قسمت آخر از اون هم بهتر باشه

    0
    6 روز قبل
    پاسخ
  • zxzx

    من هنوز قسمت ۱۳ رو ندیدم هم رو میبینن یا بازم باید دو تا دل باخته هم رو ببینیم
    ای از دست تو روسی

    0
    6 روز قبل
    پاسخ
  • Heads

    واقعاً بخدا کل انیمه دست به دست هم دادن که آن دو نفر همو نبینند تازه وقتی واسه ده سال اولین بار باهم صحبت میکنند اندازه دو کلمه بود یعنی می وام مارو دق بدن

    0
    7 روز قبل
    پاسخ
    • Loli1390
      در پاسخ به Heads

      هعی…
      دیگه این از شانس خوب ما ذهن خلاق کارگردانه🤣🗿

      0
      4 روز قبل
      پاسخ
  • Nazanin

    عاشققققق ساکورا و ایتچو ام خیلیی خوشگل و جذابن تو قسمت ۱۲ اخرش ایتچو داشت با ساکورا صحبت می‌کرد نمی تونم صبر کنم

    0
    7 روز قبل
    پاسخ
  • Nazanin

    چرااااااا این بهار و زمستون به همممم نمی رسن چرا حتی پشت گوشی هم باهم صحبت نمیکننننننننن خدااااااا
    خسته شدممممم دوازده قسمت دیدم اما هنوزززززز همو ندیدننننن حتی صحبت هم نکردنننن
    تازه من با ساکورا هم مشکل دارم کلا دختره ی نچسبیه خیلی هم پیلسسس خیلی پیله ی هیناگیکویه
    اما از کاپلش بین ایتچو و ساکورا خوشم میاد

    کلاااا انیمه ی قشنگیه من دوسش دارم

    1
    10 روز قبل
    پاسخ
  • ZAHRA

    قسمت بعد داره دیگه ارهههه بگین دارههههه

    0
    13 روز قبل
    پاسخ
  • Billbor

    الان قسمت 12 رو دیدم فصل اول تموم شد یا بازم قراره بیاد؟

    1
    13 روز قبل
    پاسخ
    • Narges.P
      در پاسخ به Billbor

      قراره ۱۴ قسمت باشه

      0
      6 روز قبل
      پاسخ
    • Nazanin
      در پاسخ به Billbor

      بازم هست

      0
      10 روز قبل
      پاسخ
  • Mohsen

    بنظرم خیلی جهانش خیلی فانتزی و قشنگه ولی در عین حال بازم به فساد کشیده شده ارزش دیدن داره

    0
    13 روز قبل
    پاسخ
نمایش بیشتر