داستان درباره دختری به نام نانوکا کیبا است که در دوران کودکی از یک حادثه رانندگی عجیب و مشکوک جان سالم به در برده است. هشت سال بعد، او به طور ناگهانی به دوران تایشو (ژاپن قدیم) سفر میکند و در آنجا با پسر مرموزی به نام مائو آشنا میشود.مائو یک «اونمیوجی» (جنگیر) است که به دنبال راهی برای شکست دادن یک نفرین قدرتمند و پیدا کردن موجودی است که سالها پیش او را به این وضعیت دچار کرده. نانوکا متوجه میشود که خودش هم قدرتهای عجیبی دارد و اصلاً یک انسان معمولی نیست. حالا این دو نفر با هم همراه میشوند تا در دنیایی پر از شیاطین، ارواح خبیث و توطئههای خانوادگی، به دنبال حقیقت گذشتهشان بگردند.
کامنت تکراری نگذارید و نپرسید قسمت بعدی کی میآید؛
به محض انتشار، در سایت قرار میگیرد.
دیدگاه های کاربران
50نظر
@shinubo
وایییییی فک کردم مائو مرد😭🤦
0
0
5 روز قبل
پاسخ
نمایش دیدگاه حاوی اسپویل
Mobina91
چند تا قسمت داره فصل ۲ هم داره ؟؟؟؟
0
1
9 روز قبل
پاسخ
@shinubo
در پاسخ به
Mobina91
288 تا قسمت داره نگران نباش😄
0
0
5 روز قبل
پاسخ
ابوالفضل
یاد اون سنجاب افتادم که میخواست اون حیوون سفید و دندون تیز و بکشه یه انیمه معروفی بود الان اسمش دقیق یادم نمیاد
1
0
14 روز قبل
پاسخ
Parvaneh
وای چرا اخه انقدر جالبه خیلی عالیه
1
5
21 روز قبل
پاسخ
HAftabH
آهنگ اوپنینگ عالی 🤩
0
2
22 روز قبل
پاسخ
NOBODY_2087
آهنگ اوپنینگ خیلی باحاله
1
5
23 روز قبل
پاسخ
nate
…فکر کنم بعضیا بعد قسمت ۱ دیگه نخواستن ادامه بدن، منم همینطور، ولی کامنت بعضی از دوستان خواستم ادامه بدم و loke felt stupid که سریع قضاوت کردم، قسمتها طوری تنظیم شده که هر قسمت چیز جدیدی دستگیرت میشه، خلاصه تا اینجا این و Nippon Sengoku با Snowball Earth خوب از آب در اومدن، آهنگ OP هم جابله.
0
2
28 روز قبل
پاسخ
⠀
در پاسخ به
nate
witch hat atelier هم ببین
0
0
9 روز قبل
پاسخ
NOBODY_2087
خود فیلم باحاله جالبه گرافیک کاراکتر ها قدیمی میزنه ولی بازم باحاله داستانش هم خیلی خوبه و آهنگ اوپنینگ انیمه یه حس باحالی میده
0
6
30 روز قبل
پاسخ
Parvaneh
رفته رفته جالبتر میشه خیلی
0
2
30 روز قبل
پاسخ
sadeghdark
اوایلش جذبم نکرد ولی از روی بیکار ادامه دادم، الان خیلی قشنگ شده…مخصوصا از قسمت 5 به بعد داستان تازه شروع میشه! پس حتما نگاه کنید
وایییییی فک کردم مائو مرد😭🤦
چند تا قسمت داره فصل ۲ هم داره ؟؟؟؟
288 تا قسمت داره نگران نباش😄
یاد اون سنجاب افتادم که میخواست اون حیوون سفید و دندون تیز و بکشه یه انیمه معروفی بود الان اسمش دقیق یادم نمیاد
وای چرا اخه انقدر جالبه خیلی عالیه
آهنگ اوپنینگ عالی 🤩
آهنگ اوپنینگ خیلی باحاله
…فکر کنم بعضیا بعد قسمت ۱ دیگه نخواستن ادامه بدن، منم همینطور، ولی کامنت بعضی از دوستان خواستم ادامه بدم و loke felt stupid که سریع قضاوت کردم، قسمتها طوری تنظیم شده که هر قسمت چیز جدیدی دستگیرت میشه، خلاصه تا اینجا این و Nippon Sengoku با Snowball Earth خوب از آب در اومدن، آهنگ OP هم جابله.
witch hat atelier هم ببین
خود فیلم باحاله جالبه گرافیک کاراکتر ها قدیمی میزنه ولی بازم باحاله داستانش هم خیلی خوبه و آهنگ اوپنینگ انیمه یه حس باحالی میده
رفته رفته جالبتر میشه خیلی
اوایلش جذبم نکرد ولی از روی بیکار ادامه دادم، الان خیلی قشنگ شده…مخصوصا از قسمت 5 به بعد داستان تازه شروع میشه! پس حتما نگاه کنید